Just another WordPress.com weblog

SATU RASE ITU..

Pernah x korg rase marah tapi xdapat nak luah rasa marah tu???Luah kat org yg korg marah tu…

So,ape solutionnye ek??

Nak maki2..
itu dosa kan…its not me..kua perkataan2 jahat adela tp xdela maki ok!

NAk bunuh org…
lagi la dosa..sian ibu ayah kalo ak masuk jail..

Nak jerit biar satu dunia denga..
pencemaran bunyi tu..jerit kat bantal je la jawabnye…

Nak cte kat kawan..
Ouhh..saye x mau dorg bosan dga luahan hati saye yg x abis2 ni..huhu.(tp saye tau kawan2 saye bagus..cme saye yg x nak bagi dorg rase annoying dgn masalah saye)

Nak cte kat pakwe,suami or yg seerti dengannye..
Saye xde lagi ok..kalo ade pun(pakwe)mcm la nak dga kan…

Nak nangis..
Itu bile xtahan sgt..But its typical me k..rase geram sikit nangis..huu..lagipun saye bukan la yg leh tahan sgt(ni pun da rase nak nangis ni)

Igt ibu n ayah…
KOmpem..tp bile igt tu saye jadi homesick..bile homesick lagi saye rase nak nangis..huuuuu..kalo tepon lagila..xsempat nak cte da nangis dulu

SO????
Igt ALLAH byk2..istighfar byk2..Igt la yg setan suke je kalo kite ni dikuasai rase marah..ASTAGHFIRULLAHAL’AZIM

I HATE TO BE PRETENTIOUS!!!

p/s:saye mmg slalu nangis..nak kate saye cengeng kate la…better saye marah saye nangis dr saye marah saye wat mende yg x elok,maki2 org sume..huhu

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: